De medewerkers van GBLT proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent behandeld. U kunt dit het beste direct met de betrokken medewerker bespreken.

Klacht indienen
Mocht u samen niet tot een oplossing kunnen komen dan kunt u binnen een jaar na de gebeurtenis een klacht indienen via Mijn Loket, of schriftelijk; gericht aan de klachtencoördinator. U krijgt een ontvangstbevestiging. Binnen zes weken ontvangt u de beslissing op uw klacht.

Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht kunt u zich wenden tot de Nationale ombudsman via Postbus 93122, 2509 AC 's-Gravenhage. Het telefoonnummer is (0800) 33 55555.

Wanneer kunt u géén klacht indienen?

  • als u reeds eerder een klacht heeft ingediend over dezelfde gedraging;
  • als de gedraging langer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden;
  • als u het niet eens bent met een besluit van GBLT en u heeft de mogelijkheid hiertegen bezwaar te maken of in beroep te gaan;
  • de klacht behoort tot het algemeen beleid van GBLT;
  • de klacht een algemeen verbindend voorschrift betreft zoals een belastingverordening.

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

15 augustus om 10:25
@IsmaelUysal Dat is een vreemde uitspraak want wij hebben inderdaad geen e-mailadres om dezelfde reden als DM. U ku… https://t.co/MhR9NfFhrn
13 augustus om 13:50
@shadowwalker59 Excuses voor het ongemak, de problemen zijn verholpen.^NW
13 augustus om 13:49
@shd68 Excuses voor het ongemak, de problemen zijn weer opgelost. NW