De medewerkers van GBLT proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent behandeld. U kunt dit het beste direct met de betrokken medewerker bespreken.

Klacht indienen
Mocht u samen niet tot een oplossing kunnen komen dan kunt u binnen een jaar na de gebeurtenis een klacht indienen via Mijn Loket, of schriftelijk; gericht aan de klachtencoördinator. U krijgt een ontvangstbevestiging. Binnen zes weken ontvangt u de beslissing op uw klacht.

Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht kunt u zich wenden tot de Nationale ombudsman via Postbus 93122, 2509 AC 's-Gravenhage. Het telefoonnummer is (0800) 33 55555.

Wanneer kunt u géén klacht indienen?

  • als u reeds eerder een klacht heeft ingediend over dezelfde gedraging;
  • als de gedraging langer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden;
  • als u het niet eens bent met een besluit van GBLT en u heeft de mogelijkheid hiertegen bezwaar te maken of in beroep te gaan;
  • de klacht behoort tot het algemeen beleid van GBLT;
  • de klacht een algemeen verbindend voorschrift betreft zoals een belastingverordening.

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

16 februari om 08:20
Huishoudens in beheersgebied van waterschap @Zuiderzeeland ontvangen vandaag de belastingaanslag. Meer weten? https://t.co/pTbpXE5186
15 februari om 20:00
@scheidgebeurt Zoals het hoort, dank voor uw geduld en een goed weekend! https://t.co/BpoRq5Nmla. ^SSS
15 februari om 16:21
@marnixdebil @Vechtstromen Heeft u wel een aanslagbiljet ontvangen? Via de post of digitaal (in de Berichtenbox van… https://t.co/6lTXr66GWh