De medewerkers van GBLT proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de manier waarop u bent behandeld. U kunt dit het beste direct met de betrokken medewerker bespreken.

Klacht indienen
Mocht u samen niet tot een oplossing kunnen komen dan kunt u binnen een jaar na de gebeurtenis een klacht indienen via Mijn Loket, of schriftelijk; gericht aan de klachtencoördinator. U krijgt een ontvangstbevestiging. Binnen zes weken ontvangt u de beslissing op uw klacht.

Als u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht kunt u zich wenden tot de Nationale ombudsman via Postbus 93122, 2509 AC 's-Gravenhage. Het telefoonnummer is (0800) 33 55555.

Wanneer kunt u géén klacht indienen?

  • als u reeds eerder een klacht heeft ingediend over dezelfde gedraging;
  • als de gedraging langer dan een jaar geleden heeft plaatsgevonden;
  • als u het niet eens bent met een besluit van GBLT en u heeft de mogelijkheid hiertegen bezwaar te maken of in beroep te gaan;
  • de klacht behoort tot het algemeen beleid van GBLT;
  • de klacht een algemeen verbindend voorschrift betreft zoals een belastingverordening.

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

12 december om 16:15
Van vrijdag 13 december 16.00 uur tot en met maandagochtend 16 december is Mijn Loket tijdelijk niet beschikbaar in… https://t.co/TyVnSGJ6e8
12 december om 10:59
@TaSchaatjuh Goedemorgen @TaSchaatjuh. Vervelend dat de verandering u meer stress geeft. Dat is niet de bedoeling.… https://t.co/2XWdcZwCq1
12 december om 10:50
@vicvandijk @Vechtstromen @annelies_SP @CUEnschede @KampmanA Goede morgen Vic. Ik zou nog voor u nagaan hoe ik u me… https://t.co/Js9KAjXH9B