GBLT is haar dienstverlening aan het verbeteren

Wij helpen u graag bij het regelen van uw belastingzaken. Daarom willen wij van u weten wat u vindt van onze dienstverlening. In 2019 werken wij het verbeteren van onze processen en dienstverlening door:

  • Duidelijke aanslagbiljetten en brieven met begrijpelijke teksten; 
  • Een nieuwe website; 
  • Kortere wachttijden aan de telefoon. 

Wat vindt u van de website? Uw mening telt!

Geef uw mening over de website door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat vindt u van GBLT als u belt? Uw mening telt!

Geef uw mening over telefonisch contact door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat doet GBLT met mijn ingevulde vragenlijst?

GBLT onderzoekt de antwoorden om te weten wat uw wensen zijn en waar u ontevreden over bent. Door uw antwoorden weten wij hoe en waar wij onze dienstverlening en processen kunnen verbeteren.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het onderzoek naar onze dienstverlening ? Wij helpen u graag. Ga hiervoor naar onze contactpagina.

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

12 december om 16:15
Van vrijdag 13 december 16.00 uur tot en met maandagochtend 16 december is Mijn Loket tijdelijk niet beschikbaar in… https://t.co/TyVnSGJ6e8
12 december om 10:59
@TaSchaatjuh Goedemorgen @TaSchaatjuh. Vervelend dat de verandering u meer stress geeft. Dat is niet de bedoeling.… https://t.co/2XWdcZwCq1
12 december om 10:50
@vicvandijk @Vechtstromen @annelies_SP @CUEnschede @KampmanA Goede morgen Vic. Ik zou nog voor u nagaan hoe ik u me… https://t.co/Js9KAjXH9B