GBLT is haar dienstverlening aan het verbeteren

Wij helpen u graag bij het regelen van uw belastingzaken. Daarom willen wij graag weten wat u vindt van onze dienstverlening. In 2019 werken wij het verbeteren van onze dienstverlening door:

  • Duidelijke aanslagbiljetten en brieven met begrijpelijke teksten; 
  • Een nieuwe website; 
  • Kortere wachttijden aan de telefoon. 

Wat vindt u van de website? Uw mening telt!

Geef uw mening over de website door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat vindt u van GBLT als u belt? Uw mening telt!

Geef uw mening over telefonisch contact door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat doet GBLT met mijn ingevulde vragenlijst?

GBLT onderzoekt de antwoorden om te weten wat uw wensen zijn en hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het onderzoek naar onze dienstverlening ? Wij helpen u graag. Ga hiervoor naar onze contactpagina.

 

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

25 april om 09:50
Bedrijven in het beheersgebied van waterschappen @WDODelta @Vechtstromen @WaterRijnIJssel @Zuiderzeeland… https://t.co/JoKBgVvAHc
24 april om 11:29
@jobucaravans Graag adviseer ik u te bellen met ons KCC via 088-0645555 (ma t/m vrij tussen 9.00 en 17.00 uur) Mijn… https://t.co/oOLWCiiqY2
23 april om 15:52
@naujese Please contact us by phone, we can help you in English.^NW