GBLT is haar dienstverlening aan het verbeteren

Wij helpen u graag bij het regelen van uw belastingzaken. Daarom willen wij graag weten wat u vindt van onze dienstverlening. In 2019 werken wij het verbeteren van onze dienstverlening door:

  • Duidelijke aanslagbiljetten en brieven met begrijpelijke teksten; 
  • Een nieuwe website; 
  • Kortere wachttijden aan de telefoon. 

Wat vindt u van de website? Uw mening telt!

Geef uw mening over de website door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat vindt u van GBLT als u belt? Uw mening telt!

Geef uw mening over telefonisch contact door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat doet GBLT met mijn ingevulde vragenlijst?

GBLT onderzoekt de antwoorden om te weten wat uw wensen zijn en hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het onderzoek naar onze dienstverlening ? Wij helpen u graag. Ga hiervoor naar onze contactpagina.

 

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

16 februari om 08:20
Huishoudens in beheersgebied van waterschap @Zuiderzeeland ontvangen vandaag de belastingaanslag. Meer weten? https://t.co/pTbpXE5186
15 februari om 20:00
@scheidgebeurt Zoals het hoort, dank voor uw geduld en een goed weekend! https://t.co/BpoRq5Nmla. ^SSS
15 februari om 16:21
@marnixdebil @Vechtstromen Heeft u wel een aanslagbiljet ontvangen? Via de post of digitaal (in de Berichtenbox van… https://t.co/6lTXr66GWh