GBLT is haar dienstverlening aan het verbeteren

Wij helpen u graag bij het regelen van uw belastingzaken. Daarom willen wij van u weten wat u vindt van onze dienstverlening. In 2019 werken wij het verbeteren van onze processen en dienstverlening door:

  • Duidelijke aanslagbiljetten en brieven met begrijpelijke teksten; 
  • Een nieuwe website; 
  • Kortere wachttijden aan de telefoon. 

Wat vindt u van de website? Uw mening telt!

Geef uw mening over de website door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat vindt u van GBLT als u belt? Uw mening telt!

Geef uw mening over telefonisch contact door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat doet GBLT met mijn ingevulde vragenlijst?

GBLT onderzoekt de antwoorden om te weten wat uw wensen zijn en waar u ontevreden over bent. Door uw antwoorden weten wij hoe en waar wij onze dienstverlening en processen kunnen verbeteren.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het onderzoek naar onze dienstverlening ? Wij helpen u graag. Ga hiervoor naar onze contactpagina.

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

15 oktober om 10:50
@juancar994 Unfortunately I can't check your personal data on Twitter. I advice you to call GBLT on phone number 00… https://t.co/G1uF1T6laG
10 oktober om 14:44
@MahoxPublic Er zijn geen kosten verbonden aan het betalen in termijnen. Als u GBLT machtigt voor automatische inca… https://t.co/Nvb2pPUlEx
08 oktober om 08:03
@andre_toet Goedemorgen, dat is een vervelende situatie. Kan het zijn dat u op MijnOverheid heeft aangegeven dat u… https://t.co/VttPOrYZLP