GBLT is haar dienstverlening aan het verbeteren

Wij helpen u graag bij het regelen van uw belastingzaken. Daarom willen wij van u weten wat u vindt van onze dienstverlening. In 2019 werken wij het verbeteren van onze processen en dienstverlening door:

  • Duidelijke aanslagbiljetten en brieven met begrijpelijke teksten; 
  • Een nieuwe website; 
  • Kortere wachttijden aan de telefoon. 

Wat vindt u van de website? Uw mening telt!

Geef uw mening over de website door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat vindt u van GBLT als u belt? Uw mening telt!

Geef uw mening over telefonisch contact door hier te klikken. U gaat direct naar de vragenlijst. U geeft uw mening anoniem. Dit betekent dat wij niet weten welke antwoorden u geeft.

Wat doet GBLT met mijn ingevulde vragenlijst?

GBLT onderzoekt de antwoorden om te weten wat uw wensen zijn en waar u ontevreden over bent. Door uw antwoorden weten wij hoe en waar wij onze dienstverlening en processen kunnen verbeteren.

Heeft u vragen?

Heeft u vragen over het onderzoek naar onze dienstverlening ? Wij helpen u graag. Ga hiervoor naar onze contactpagina.

Mijn Loket

Mijn Loket

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Contact

Contact

GBLT op Twitter

21 november om 11:40
@cxq19861118 Het artikel gaat over de tarieven 2020, deze belastingaanslagen worden in 2020 gestuurd. Vr. gr. ^JB
19 november om 12:52
@PSMDEurope @gem_Zutphen Goedemiddag,u kunt gerust onze aanslag afwachten. Voor meer informatie over uw persoonlijk… https://t.co/DCCcfUS1zb
19 november om 08:43
@PSMDEurope @gem_Zutphen Goedemorgen, vanwege de privacy kunnen we deze zaken niet regelen via Twitter. U kunt u uw… https://t.co/EMIpuAobNW